poniedziałek, 2 maja 2016

Kwiecień w moim ogródku.

Witajcie moi drodzy. Kwiecień minął szybciutko. Zimny był i deszczowy i dobrze, że sobie poszedł. W połowie miesiąca zakupiłam do mojego ogródeczka około 40 bratków.  Posadziłam je też na balkonie i tak powoli ubieram balkon. Kwiecień to także czas tulipanów. Ja mam tylko kilka odmian i oczywiście nie znam ich nazw. Najpiękniejsze dla mnie  są  pełnokwiatowe i późno kwitnące czarne z postrzępionymi kwiatami. W ubiegłym roku o tej porze większość wiosennych kwiatów już kończyła swoje kwitnienie a teraz u mnie kwitną jeszcze żonkile i hiacynty i dobrze się mają.  Mało mnie na blogu z przyczyn zdrowotnych ale zauważyłam, że bardzo się kurczy ten blogowy świat szkoda, że dziewczynom przestało się chcieć.  
Pozdrawiam wszystkich serdecznie, słoneczka i  ciepełka życzę.






17 komentarzy:

  1. Piękne masz kwiaty.
    Bratki zawsze urocze.
    Maj, przyniesie zapewne więcej ciepła... Ale ten deszczyk niech sobie bie żałuje, potrzebny jest.
    Do następnego...
    Pozdrawiam Martita

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam bratki.Kwiecień u mnie też był chłodny i deszczowy.Zdrówka i słoneczka życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każda z nas lubi bratki. Co do pogody to u Was zawsze było cieplej niż u nas. Może w maju przyjdzie wreszcie ciepło. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Cudowny kolor tych Twoich bratków, bardzo lubię bratki drobne. U mnie też kwitną późne żonkile i hiacynty.Pozdrawiam i życzę zdrówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie takiego koloru szukałam w tym roku. Powoli się rozwijają niestety zimno nie sprzyja roślinom. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Kwietniowa pogoda może rzeczywiście nie porywa ale dzięki temu nadal kwitnie mi forsycja, która normalnie już byłaby zielona, a tak ten chłodek ją zatrzymał :))) ŚLiczne kwiaty... widzę, że prócz balkonu i kawałek ziemi jest :))))) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy małą działkę przy domu 300 m kw. i na niej trochę kwiatów i zioła.

      Usuń
  5. U mnie tulipany też powoli przekwitają ale za to szaleją floksy. Śliczna ta aranżacja z bratków. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne brateczki... ja ich nie mam... niestety;
    czarują swoimi kolorkami...
    fakt kwiecień zimny i u mnie za to maj pięknie się rozpoczął
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne wiosenne kwiatki:) A te z własnego ogrodu cieszą najbardziej:)
    uściski majowe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I jak tu nie lubić wiosny i lata? Kwiaty są cudne - wszystkie. Chociaż ja lubię te najbardziej delikatne.
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też z pogodą nie najlepiej... A wiosenne kwiatki uwielbiam, a w szczególności pięknotki - bratki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne bratki.
    Zdrowia zyczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolorowe bratki.U mnie tulipany niestety tylko 4 zakwitły,a resztą chyba zainteresowały się jakieś stworzonka ogrodowe.Musze w tym roku posadzić tulipany w koszyczkach to może więcej ich zakwitnie.A u Ciebie tulipany pięknie zakwitły i cieszą oczy kolorami:))) Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak musisz posadzić w koszykach, ja też jesienią tak zrobię bo mi wyginęło trochę tulipanów i lilii. Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Pięknie, jestem tu po raz pierwszy, ale nie ostatni, Będę regularnie zaglądać.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń