sobota, 15 stycznia 2011

Szkło na przyprawy

Kiedyś latem zobaczyłam na blogu szklane pojemniki kuchenne. Fajnie wyglądały. Zaczęłam szukać w swojej miejscowości, no i znalazłam. Wtedy zaczął się problem, bo baniaczki przestały mi odpowiadać. Zajmowały sporo miejsca i przestawiałam je z szafki do szafki. Nawet myślałam żeby je wynieść do piwnicy. Moja piwnica jest pojemna przyjęła by te dwa nieboraki.



Aż w ubiegłym tygodniu wypatrzyłam  miniaturkowe beczułki. Na półce w sklepie prezentowały się wyśmienicie. Kupiłam dwie na próbę. W domu wsypałam do nich przyprawy. No i ................nareszcie mi się podobają wszystkie. Powoli myślę o zrobieniu półki na słoiczki i dokupieniu kilku sztuk. U mnie na bazarze znalazłam sklep, gdzie właścicielka sprowadza z Włoch i Niemiec bardzo ciekawe kuchenne przydasie. Są one dość drogie, bo w niewielkich ilościach. Muszę ją niebawem odwiedzić.






















Dziękuję za odwiedziny i zapraszam do pisania.

7 komentarzy:

  1. Krysiu ... rewelacja te beczułki ... zdradź adres ... bo mam nadzieję, że nawet z moim skomplikowanym podejściem do orjentacji w terenie trafię na ten bazarek :) ... gratuluje przydasi a dodatkowa półeczka zawsze się przyda :) ... pozdrawiam cieplutko w tym ciapatym dniu matki natury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam szkło a twoje pojemniczki są cudne. Zawsze się przydadzą na różne rzeczy w kuchni;-)
    Są praktyczne a do tego piękne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Słoiczków i półeczek nigdy dość. Gdzie ten bazarek?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyeksponowane przyprawy, a przy tym porządek w kuchni. Bardzo udany zakup.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też ciągle przybywa słoików na przyprawy;)
    Udane zakupy ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Krysiu śliczne te beczułki! Jakbym się do Ciebie ładnie uśmiechnęła ,to nie zakupiłabyś dla mnie takich?
    Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń