czwartek, 21 czerwca 2012

Ogród - ciąg dalszy


kwiat hortensji
 Witam serdecznie. U mnie prawdziwe afrykańskie lato. Temperatury powyżej 30 stopni i wilgotność powietrza 80%. To prawda, chciałam ciepełka, ale nie aż takiego i z takim gwałtownym skokiem temperatury. Mnie w zupełności wystarczy 25 stopni.  Teraz z początkiem lata z każdym dniem, właściwie to z każdą godziną w ogrodzie dzieje się coś nowego. Piszę o ogrodzie, ale mój to maleństwo 400 metrów, bo takie są ogródki na naszym osiedlu. Właśnie rozkwitła hortensja. Jest to stara odmiana. W naszym ogrodzie od 15 lat. Trochę ucierpiała przez lutowe mrozy, ale się powoli zabiera.

hortensja
 Kwitnie też fuksja ułanka. Co poza tym słychać. Maluję meble i zaraz będziemy remontować kuchnię. Odnowiłam stare krzesła, jedno zostawiam nadgryzione zębem czasu.  Właściwie to miałam zostawić te krzesła w pierwotnej formie, uwielbiam starocie, ale reszta głosów rodzinki była przeciw. No to malujemy.

W poprzednim poście pokazywałam skrzynkę na kwiaty. Teraz dostała napisy i wygląda tak jak chciałam.
I na koniec, jak pisałam wcześniej, wianek. Tym razem ziołowy.
fuksja kwiat fuksji

jardin et moi skrzynka na kwiaty

stare krzesła ogrodowe wianek z ziół
Pozdrawiam wszystkich zaglądających. I jeszcze jedno -  tym nad morzem życzę ciepełka takiego jak u mnie.

8 komentarzy:

  1. Piękne kwiaty:) Ja też je kocham. Super krzesła ogrodowe, piękny kolor:)Wianek pasuje idealnie:)))pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hortensje przepiękne, wianek również a rośliny w skrzynkach wyglądają
    rewelacyjnie.Za życzenia ciepełka dziękuję bo u mnie 12 stopni.Mimo wszystko pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuję w imieniu zmarzniętych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to mamy tak samo ciepło. Aż się wierzyć nie chce ,że inni tak nie mają. ja nie narzekam. Po prostu robię sobie wakacje.Wianek z krwawnika i...? Nie poznaję tego niebieskiego . Kolor mi pasuje do chabrów .Nie wiem jak Ty znosisz remonty ale ja już jestem chora na samą myśl. Też mam w planach remont kuchni tego lata.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrzyneczki teraz wyglądają super i krzesełka też.Wianuszej uroczy.Przyjemnego remontu -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna hortensja, ale mnie najbardziej urzekły dwukolorowe krzesełka :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Może to ciepełko i do mnie dojdzie, fajnie wyglądają rośliny w tych skrzyneczkach, krzesełka też mi się podobają :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję kochana:))we wtorek jadę nad morze:)))

    OdpowiedzUsuń