czwartek, 21 czerwca 2012

Ogród - ciąg dalszy


kwiat hortensji
 Witam serdecznie. U mnie prawdziwe afrykańskie lato. Temperatury powyżej 30 stopni i wilgotność powietrza 80%. To prawda, chciałam ciepełka, ale nie aż takiego i z takim gwałtownym skokiem temperatury. Mnie w zupełności wystarczy 25 stopni.  Teraz z początkiem lata z każdym dniem, właściwie to z każdą godziną w ogrodzie dzieje się coś nowego. Piszę o ogrodzie, ale mój to maleństwo 400 metrów, bo takie są ogródki na naszym osiedlu. Właśnie rozkwitła hortensja. Jest to stara odmiana. W naszym ogrodzie od 15 lat. Trochę ucierpiała przez lutowe mrozy, ale się powoli zabiera.

hortensja
 Kwitnie też fuksja ułanka. Co poza tym słychać. Maluję meble i zaraz będziemy remontować kuchnię. Odnowiłam stare krzesła, jedno zostawiam nadgryzione zębem czasu.  Właściwie to miałam zostawić te krzesła w pierwotnej formie, uwielbiam starocie, ale reszta głosów rodzinki była przeciw. No to malujemy.

W poprzednim poście pokazywałam skrzynkę na kwiaty. Teraz dostała napisy i wygląda tak jak chciałam.
I na koniec, jak pisałam wcześniej, wianek. Tym razem ziołowy.
fuksja kwiat fuksji

jardin et moi skrzynka na kwiaty

stare krzesła ogrodowe wianek z ziół
Pozdrawiam wszystkich zaglądających. I jeszcze jedno -  tym nad morzem życzę ciepełka takiego jak u mnie.

11 komentarzy:

  1. Piękne kwiaty:) Ja też je kocham. Super krzesła ogrodowe, piękny kolor:)Wianek pasuje idealnie:)))pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hortensje przepiękne, wianek również a rośliny w skrzynkach wyglądają
    rewelacyjnie.Za życzenia ciepełka dziękuję bo u mnie 12 stopni.Mimo wszystko pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. No to mamy tak samo ciepło. Aż się wierzyć nie chce ,że inni tak nie mają. ja nie narzekam. Po prostu robię sobie wakacje.Wianek z krwawnika i...? Nie poznaję tego niebieskiego . Kolor mi pasuje do chabrów .Nie wiem jak Ty znosisz remonty ale ja już jestem chora na samą myśl. Też mam w planach remont kuchni tego lata.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Skrzyneczki teraz wyglądają super i krzesełka też.Wianuszej uroczy.Przyjemnego remontu -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna hortensja, ale mnie najbardziej urzekły dwukolorowe krzesełka :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Może to ciepełko i do mnie dojdzie, fajnie wyglądają rośliny w tych skrzyneczkach, krzesełka też mi się podobają :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję kochana:))we wtorek jadę nad morze:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno samo już posiadanie ogrodu jest świetną sprawą i ja również od jakiegoś czasu go mam u siebie przy domu. Teraz rozglądam się za fajnymi meblami ogrodowymi i myślę, że niedługo coś zamówię. Nawet widziałem niedawno w https://ogrodolandia.pl/meble-ogrodowe właśnie takie meble jakie mnie najbardziej interesują.

    OdpowiedzUsuń