środa, 13 czerwca 2012

Wianki - idzie lato

wianek z polnych kwiatów

Deptane po drodze, często nie zauważone przez nikogo a ja je zbieram i robię wianki ,  układam w wazonach. Czerwiec to pora na robienie wianków. Można je robić ze wszystkiego a każdy będzie inny. Matka natura podsyła tysiące pomysłów. Ja postaram się pokazywać swoje.
wianek z kwiatów

kącik vintage
   





     Tu powstał kącik vintage. Na stareńkim krześle ( mam je zawieść do blogowej koleżanki) zamieszkały pelargonie. Obok jest wejście do altany. Ale to osobny post.
kwietnik na kołach od furmanki stare koła od furmanki












   Mam nowy pojemnik na kwiaty. Cudem ocalałe dwa koła,  wyjęte przez mojego męża z pojemnika przygotowanego na wysypisko. Całe szczęście, że poszedł w odpowiednim czasie do rodzinki. Przytaskał te koła, wyczyścił, dodał półkę i tak powstały kwietnik stoi teraz w ogrodzie.


białe piwonie kwiaty w ogrodzie

chau-chau






 Dalej trochę ogrodu i na koniec lew. Jest już dorosły. Nie chciał pozować do zdjęć, był obrażony, bo nie pozwoliłam mu tratować ogrodu. Dizel  to pies mojej córki.
pies Dizel






Dziękuję wszystkim za wizytę, komentarze
i zapraszam.

10 komentarzy:

  1. Piękny ogród, cudowne kwiaty:) Wianki z polnych kwiatów, stokrotek, koniczyny, to moje dzieciństwo: Piękne, pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiła wianki i rzucała je do falującej wody...Słowa piosenki idealnie pasują do Twojej pasji a niedługo bo na Jana rzucać będziemy ze świeczką na wodę.Ładne kompozycje w ogrodzie , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tak samo:)kiedy i z czego się da plotę wianki:))Nie wrzucam ich coprawda do falującej wody ale wieszam na balkonie na "płocie":)))piękny pies:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozwoliłam sobie zajrzeć do Ciebie a tu same cudowności.Bardzo piękne wianuszki i pojemnik na kwiaty rewelacja.Disel przuroczy.
    pozdrawiam i oglądam starsze posty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wianki, ja tez uwielbiam je robić. W moim ogrodzie jest mnóstwo koniczyny i zniej robie i wieszam na drzewach :-) a moja Marcelka przewraca sie w trawie.
    Kwietnik super!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękne kompozycje kwiatowe :) ten "wóz" jest obłędny! i stare krzesełko cudne :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny klimat Krysiu ! Pies uroczy :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje ,że Pani mnie obserwuje :)
    ostatnio też zrobiłam taki wianek ,ale zwykły z koniczyny
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wianki robisz! Takie urokliwe, romantyczne, delikatne. Podziwiam blog:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie gdy mamy w ogrodzie takie rośliny to oczywiście warto jest takie rzeczy wykonywać. Ja jednak na ten moment skupiłem się na znalezienie ciekawych mebli ogrodowych https://ogrodolandia.pl/pl/new i właśnie na takich kwestiach się skupiłem.

    OdpowiedzUsuń