poniedziałek, 26 stycznia 2015

Uszyłam poduszki.

Witajcie moi drodzy podczytywacze.  Jakieś pół roku temu kupiłam materiał z Ikei. A ponieważ nie miałam czasu to on czekał i czekał, no i wreszcie wzięłam się za szycie. Uszyłam 3 poszeweczki na podusie. Te dwie czarne można ze sobą dowolnie komponować. Mają świetnie ułożony wzór.  Musiałam szybko robić zdjęcia bo wybywają z naszego domu.  To znaczy dwie oddaję, a zostawiam sobie tą w cegiełki. Doszyję sobie jeszcze jedną taką samą,  Jak zasiadłam do szycia to w kolejce czeka mnóstwo innych moich pomysłów do realizacji. Stopniowo będę pokazywać co zrealizowałam. Piszecie na blogach, że przyszła zima. U nas ciągle szaro, buro.  W taką pogodę u mnie czekają zawsze w pogotowiu moje otulacze. Do tego kolorowe czasopismo wnętrzarskie, poduszka i czas jakoś szybciej płynie.  
Życzę wszystkim dobrego tygodnia i trochę śniegu dla dzieci bo przecież trwają ferie i trzeba ulepić bałwana .



8 komentarzy:

  1. Ciekawy materiał, u mnie też w głowie kotłują się pomysły tylko brak czasu na realizacje. U nas bałwan stoi ju z tydzień, trochę spuścił nos na kwintę , muszę mu poprawić.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne poduchy, ładna kompozycja z nich wychodzi! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Swoje odleżał ale się doczekał bo podusie śliczne wyszły.U mnie zima.Pozdrawiam i troszkę śniegu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne, podoba mi się ten czarno-biały wzór ale i cegiełki są niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W rzeczy samej nie ma u Ciebie zimy. Mąż pochodzi ze Świętokrzyskiego i teraz w ferie pojechał z chłopakami do rodziny, zabrał sanki i... klapa. Więcej tego śniegu napadało nam tutaj na Mazowszu. Uśmiechnęłam się do siebie jak przeczytałam pierwsze zdania z leżącym odłogiem materiałem... taaaa... poduszki wyszły Ci świetnie. U mnie też maszyna czeka ale kurcze ciągle brak czasu albo po prostu zmęczenie... ech...

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, trzeba korzystać z motywacji póki jest. Śliczne poduchy. Co dałaś do środka? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń