niedziela, 7 sierpnia 2011

Wyróżnienie

Zostałam wyróżniona przez Bastamb. Dziękuję.
Niestety nie wyróżnię 16 blogów, bo wszystkie blogi do jakich zaglądam są dla mnie ciekawie prowadzone, inspirujące. O sobie też niewiele powiem, po prostu nie potrafię.
  1. Powoli schodzę z góry (jak mówią Japończycy)
  2. Lubię muzykę klasyczną, chóry gregoriańskie
  3. Uwielbiam celebrować poranki z kawą
  4. Kocham słodycze piec i jeść ale moja wątroba nie.
  5. Nie znoszę polityki, chamstwa i głupoty.
  6. Wyznaję hasło; jeśli coś robisz rób to dobrze, albo nie rób wcale.
  7. Mam ogromną rodzinę, żadna z Was nie ma takiej.

2 komentarze:

  1. Nr.3 to tak jak ja...i nr.5....pozdrawiam cieplutko....

    OdpowiedzUsuń
  2. Krysiu:)mam taki sam stosunek do wyróżnień jak Ty:)Tez dostałam od Basi,ale jakoś nie mogę się do tego zabrać:)To co robię i pokazuję na blogu mówi o mnie a to co nie powiem,to nie powiem i już:)Każdy ma tajemnicę:))))Właściwie poza 7 punktem mogę się podpisać pod Twoim postem:)))Buziaki

    OdpowiedzUsuń